AVANTATGES FISCALS DE LES DONACIONS

Beneficis fiscals de les Donacions

DESGRAVACIÓ

Sabies que amb la teva donació, podràs desgravar-te el 80% de tots els donatius fets a ONG i fundacions fins a un màxim de 250€

DESGRAVACIÓ AFEGIDA

La teva solidaritat té premi. Has de saber que et podràs desgravar també el 40% de l'import del teu donatiu que excedeixi els primers 250€

DESGRAVACIÓ EXTRA

fa més de 3 anys que col·labores amb una quantitat sempre igual o superior, en lloc d'un 40%, et podràs desgravar un 45% sobre l'excés de més de 250€.

Com a soci des d'aquest any, la seva participació és fonamental per a nosaltres. Amb una quota mensual de 10€, Marc, podrà beneficiar-se d'una desgravació fiscal, podent desgravar-se el 80% de la seva donació. La seva quota anual és de 120€.

Es desgravarà el 80% de la donació: 96€.
Marc Gómez
Analista de Dades
La Berta és sòcia des de fa un any amb i té una quota anual de 275€.

La Berta es desgravarà el 80% dels primers 250€, cosa que equival a 200€. Després, s'aplicarà el 40% sobre els 30€ restants, cosa que dona com a resultat uns altres 12€.

En total, la deducció de la Berta serà de 212€.
Berta Cunit
Infermera
És soci des de fa més de tres anys i hi aporta una quota anual de 280€.

Es desgravarà el 80% dels primers 250€ (200€) i el 45% dels 30€ restants (13,5€).

En total seran 213,5€ que es deduirà, a més d'ajudar Provea en la seva funció social.
Jordi Gispert
Comercial

Beneficis fiscals de les Donacions per a les Empreses

Com a empresa, tens la possibilitat de deduir el 40% de l'aportació realitzada a la Fundació a l'Impost de Societats.

En cas que la teva contribució com a empresa s'hagi mantingut de manera constant durant més de tres anys fiscals consecutius, amb un import superior a 250€, et podràs deduir el 50% de l'aportació realitzada a la fundació a l'Impost de Societats.

Empresa sòcia des de fa un any
amb una quota anual de 12.000€