Què hi pots fer tu?

Ser soci col·laborador

Un suport regular que ens ajuda avui i en el futur.

El suport continuat de persones com tu ens permet portar a terme els projectes de la Fundació per garantir els drets de les persones grans.

Fes-te soci a partir de 5 € al mes i fixa la periodicitat de la teva aportació com vulguis. Cal dir que, aquestes aportacions gaudeixen dels incentius fiscals determinats per la legislació vigent.

Gràcies per col·laborar!

Fes una donació

La teva aportació es destinarà als programes i serveis que vetllen per benestar de les persones grans i la garantia dels seus drets. Cal dir que, aquestes donacions gaudeixen dels incentius fiscals determinats per la legislació vigent.

Pots fer la teva aportació al compte corrent següent o bé posar-te en contacte a través del formulari que adjuntem.

Entitat bancària: BBVA. Compte corrent: ES94 0182 0880 6301 0151 1180.

Fes-te voluntari

Tens temps lliure i vols dedicar-lo a la Fundació? Contacta amb nosaltres i fes-te voluntari! Et necessitem!

La Fundació disposa d'un Programa de Voluntariat en diferents àrees de treball, així com un Pla de Formació obligatori.

Herències i llegats

Contribueix a deixar un món millor.

Pots deixar un llegat destinat a la Fundació PROVEA, o a algun dels programes i serveis de l’entitat. Les nostres dades són:

Fundació Privada Pro Vellesa Autònoma (PROVEA)
C. Balmes 211 Pral. 1ª planta. 08006 Barcelona.
CIF: G63184527

Mercat solidari

Pots adquirir una pintura feta per una persona tutelada i donada a la Fundació. Amb aquest gest estaràs ajudant altres persones grans.

Promovem l'art solidari per co-participar als serveis de proveir.

Els recursos econòmics recaptats s'utilitzaran per finançar el Projecte Tuteles, que PROVEA desenvolupa des de l'any 2003.

Empreses compromeses

Creiem que la Responsabilitat Social Empresarial juga un paper rellevant a l’hora de sumar esforços amb entitats sense ànim de lucre com la nostra. Treballem per compartir i aportar valor social a les empreses que s’identifiquen amb els nostres valors i volen contribuir al sosteniment de la nostra tasca social.

Us convidem a col·laborar i comprometre-us amb PROVEA donant suport a l’acció directa que desenvolupem, i a les iniciatives en pro de la defensa dels drets de la gent gran.

Contacta amb nosaltres i estudiarem possibles vies de col·laboració:

- Finançament de projectes concrets
- Patrocini d’activitats de difusió i sensibilització
- Donatius en espècie
- Voluntariat corporatiu

“No hi ha empreses d'èxit en societats fracassades”

Col·labora amb Nosaltres

Pots fer la teva aportació al següent compte corrent o bé posar-te en contacte a través del formulari que adjuntem. Si ho prefereixes, també pots trucar al 93 518 05 64

Entitat bancària: BBVA. Compte corrent: ES94 0182 0880 6301 0151 1180

Què t'agradaria fer?