• Acompanyem i protegim

els nostres tutelats

Servei de Tutela
Protegim i vetllem pels drets de les persones grans incapacitades judicialment.

La convivència de més d’una patologia lligada al procés d’envelliment i l’aparició de diferents problemes de salut, provoquen una pèrdua d’autonomia que acaba desembocant en una situació de dependència. El procés és judicial i finalitza amb una sentència del jutge que designarà qui n’és el tutor.

PROVEA com a institució tutelar supleix les facultats d’enteniment i decisió de les persones tutelades perquè puguin exercir tots els seus drets i obligacions.

Quan parlem de la tutela d’una persona gran, parlem del control i suport en tota la seva esfera personal i patrimonial, és a dir, en tots els aspectes bàsics i diaris de la vida d’una persona
 per tal d'assegurar el seu benestar emocional, social, sanitari, assistencial i jurídic amb independència dels recursos econòmics de què disposin.

Per a poder desenvolupar la funció de tutor, PROVEA s’estructura en tres àrees de treball que actuen de manera coordinada per garantir una atenció integral i personalitzada.

Atenció personal
Oferim un suport individualitzat i continuat a la persona tutelada i donem resposta a totes les seves necessitats socials i sanitàries.

Gestió econòmica i patrimonial
Administrem el patrimoni de la persona tutelada per obtenir-ne la màxima rendibilitat en únic i exclusiu benefici d’aquesta, i sota supervisió judicial.

Defensa jurídica
Promovem accions judicials com a representants legals de la gent gran tutelada, amb una relació permanent amb els òrgans judicials.
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros