Treball en Xarxa

Construïm vincles per donar veu als problemes

Treballar conjuntament amb altres entitats i organitzacions garanteix un impacte més gran a favor del col·lectiu i augmenta la qualitat dels serveis que oferim. Unir esforços i emprendre accions conjuntes per assolir objectius comuns ens permet optimitzar els nostres recursos econòmics i humans.

Des de Provea hem impulsat un grup de treball, amb entitats de l'àmbit de la gent gran (EIMA, Fundació Roure, FATEC, Fundació FiraGran, Amics de la Gent Gran i Fundació Pasqual Maragall), per fer front i donar resposta a una problemàtica invisibilitzada, el maltracte.

La primera acció conjunta que hem realitzat ha estat la presentació del Manifest per frenar el Maltractament a la Gent Gran, al qual s'han adherit 53 entitats. Un primer pas per aconseguir un objectiu comú, el “bon tracte” a la gent gran.

La Fundació col·labora amb:

50 centres residencials del territori català.
Bufet d'advocats Giménez-Salinas.
Associació Coordinadora Catalana d'Entitats Tutelars.
Unitat de Gestió de Tuteles de la Generalitat de Catalunya.
Jutjats i fiscalies.
>Fundació Pasqual Maragall.

Fundació Roure.
Fundació FiraGran.
Amics de la Gent Gran.
FATEC. Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya.
EIMA. Associació que investiga el Maltractament a les persones grans.

Qualsevol suport que puguis brindar, per més petit que sembli, marcarà una gran diferència a la feina de PROVEA.

És gràcies a la generositat de persones com tu, que fan donacions voluntàries a la nostra Fundació, que podem mantenir i millorar contínuament els nostres serveis de qualitat per a la protecció i el benestar de la gent gran.