Presentació del Manifest per aturar el Maltractament a les Persones Grans
La nostra entitat, Fundació PROVEA, juntament amb EIMA, Fundació Roure, Fundació FiraGran, FATEC, Amics de la Gent Gran i Fundació Pasqual Maragall hem impulsat un manifest al qual ens hem adherit més de 40 entitats de l'àmbit de la Gent Gran per comunicar el nostre absolut rebuig al maltractament a les persones grans. Volem denunciar i donar visibilitat a la situació i volem fer pública la nostra voluntat de treballar conjuntament per erradicar-ho.

El Sr. Jordi Muñoz, President d’EIMA i representant del grup d’entitats, presentarà l’acte on intervindran representants dels agents implicats de l’àmbit social, sanitari, judicial i Mossos d’Esquadra. Participen:

• Sra. Llum Delàs. Presidenta de la Fundació Roure i Directora de la Fundació de l'Esperança.
• Sr. Alejandro Vilá. Advocat. Vocal de la Comissió de Drets de les Persones Grans de l' ICAB.
• Sra. Olalla Montón. Treballadora Social del CAP Roger de Flor.
• Sra. Sònia Domènech Grandoso. Agent dels Mossos d’Esquadra.

Podeu confirmar la vostra assistència a: info.fundacioprovea@gmail.com
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros