Objectius Provea

Treballem per defensar els drets de la gent gran
i protegir els seus interessos

La nostra activitat està centrada en la defensa dels drets de la gent gran, un col·lectiu vulnerable que necessita plenament una protecció dels seus interessos per garantir-ne el benestar i la qualitat de vida.

La vellesa és una etapa en què ens podem veure afectats, o preveure que podem estar-ho, per patologies de caràcter progressiu, degeneratiu i irreversible que es caracteritza pel minvament de facultats i la consegüent pèrdua d'autonomia, arribant a afectar la capacitat per prendre decisions.

Des de Provea vetllem per les persones en el procés d'envelliment, atenem i prevenim les situacions de desprotecció i indefensió en què sovint es veuen immersos, especialment en aquells casos d'incapacitat en què la Fundació exerceix com a tutor legal de la persona.

Ens basem en la prestació d'uns serveis de qualitat que assegurin el benestar psicològic, social, sanitari, assistencial i jurídic de les persones, amb independència dels recursos econòmics que disposin.

Procurar la màxima autonomia

Tenim com a objectiu procurar la màxima autonomia en funció de la casuística de cada persona

Oferir una atenció integral
i individualitzada

Oferim una atenció integral i individualitzada a les persones usuàries de la Fundació, tenint en compte la concepció biopsicosocial de cadascuna.

Promoure el coneixement
de les figures jurídiques

Promovem el coneixement de les figures jurídiques, lligades al procés d’envelliment i els instruments legals que ofereixen: tutela, autotutela, poder preventiu, testament vital, assistent, guarda de fet, defensor judicial.

Prevenir el maltractament econòmic

Prevenim el maltractament econòmic a la gent gran

Difondre i sensibilitzar

Difonem i sensibilitzem la societat en general, sobre les problemàtiques que afecten el col·lectiu de persones grans, entre elles l’edatisme.

Treballar en xarxa

Treballem en xarxa amb altres entitats vinculades a l’àmbit de la gent gran per millorar les polítiques socials i el marc legal.

Qualsevol suport que puguis brindar, per més petit que sembli, marcarà una gran diferència a la feina de PROVEA.

És gràcies a la generositat de persones com tu, que fan donacions voluntàries a la nostra Fundació, que podem mantenir i millorar contínuament els nostres serveis de qualitat per a la protecció i el benestar de la gent gran.