Notícies
  • Ja som 47 les entitats vinculades a les persones grans que ens hem adherit al Manifest. El procés d'adhesió continua obert... #elsGransMaltractats  #elsGransOblidats
  • La nostra entitat, Fundació PROVEA, juntament amb EIMA, Fundació Roure, Fundació FiraGran, FATEC, Amics de la Gent Gran i Fundació Pasqual Maragall hem impulsat un manifest al qual ens hem adherit més de 40 entitats de l'àmbit de la Gent Gran per comunicar el nostre absolut rebuig al maltractament a les persones grans. Volem denunciar i donar visibilitat a la situació i volem fer pública la nostra voluntat de treballar conjuntament per erradicar-ho.
  • Benvinguts a la nostra nova imatge!

Durant aquests primers mesos de l'any hem estat treballant per a modernitzar-nos i adaptar-nos a la nova actualitat. El resultat és el que podeu veure.

Esperem que us agradi!
  • Per sisè any consecutiu, el Club Rotary Les Corts organitza un concert a benefici de la Fundació PROVEA. Enguany podrem gaudir de la música amb Lluís Coloma Quartet & Blas Picón.
  • Ens plau anunciar-vos que hem posat en marxa aquest nou servei per tal de prevenir l'abús econòmic que pateixen les persones grans, un dels maltractaments més freqüents.
    Per a sol·licitar informació sobre el programa de Prevenció o concertar una primera trobada amb la Fundació, pots contactar directament amb la coordinadora del servei, Pilar Vilaseca:
    pilar.fundacioprovea@gmail.com
  • Vine al Mercat Solidari d'Oportunitats que tindrà lloc els dies 13, 14 i 15 d'Agost en el local social de l'Ajuntament de Prats i Sansor (Plaça de la Font, s/n  25721 Prats i Sansor. Lleida).
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros