Mercat d’Oportunitats a Prats i Sansor

15a edició del Mercat d'Oportunitats en benefici dels programes de suport i acompanyament de la Fundació PROVEA.

15 i 16 d'agost 2023

Us informem que en breu se celebrarà la 15a edició del Mercat d’Oportunitats en benefici dels programes de suport i acompanyament a les persones grans que són ateses a la Fundació PROVEA. Aquest any, tindrà lloc el 15 i 16 d’agost al local social de l’Ajuntament de Prats i Sansor.

Des de les primeres edicions del mercat d’oportunitats, ha estat una font d’ingressos important per a la Fundació i la recaptació s’ha destinat íntegrament als programes d’atenció a les persones grans amb discapacitat.

Gràcies a la col·laboració, solidaritat i aportacions de moltes persones ha estat possible millorar la qualitat de vida de la gent gran amb necessitats de suport que atenem a la Fundació.

Si ho desitgeu, podeu col·laborar:

Donant objectes per a la venda: objectes que estiguin en desús, però en bon estat, i que vulgui aportar com a donació. Podeu fer el lliurament el diumenge 13/08 de 17 ha 20 h al local social de l’Ajuntament de Prats i Sansor.
Comprant articles de l’exposició: adquirir objectes de la llar, decoració, personals, que us puguin ser d’utilitat o com a obsequi per a una altra persona.
Fent una aportació econòmica: qualsevol aportació serà benvinguda!

Agraïm anticipadament la vostra col·laboració! Ens veiem a Prats i Sansor!

concert solidari
b-sides bcn