Mercat d’Oportunitats a Prats i Sansor

15a edició del Mercat d'Oportunitats en benefici dels programes de suport i acompanyament de la Fundació PROVEA.

15 i 16 d'agost 2023

Us informem que en breu se celebrarà la 15a edició del Mercat d’Oportunitats en benefici dels programes de suport i acompanyament a les persones grans que són ateses a la Fundació PROVEA. Aquest any, tindrà lloc el 15 i 16 d’agost al local social de l’Ajuntament de Prats i Sansor.

Des de les primeres edicions del mercat d’oportunitats, ha estat una font d’ingressos important per a la Fundació i la recaptació s’ha destinat íntegrament als programes d’atenció a les persones grans amb discapacitat.

Gràcies a la col·laboració, solidaritat i aportacions de moltes persones ha estat possible millorar la qualitat de vida de la gent gran amb necessitats de suport que atenem a la Fundació.

Si ho desitgeu, podeu col·laborar:

Donant objectes per a la venda: objectes que estiguin en desús, però en bon estat, i que vulgui aportar com a donació. Podeu fer el lliurament el diumenge 13/08 de 17 ha 20 h al local social de l’Ajuntament de Prats i Sansor.
Comprant articles de l’exposició: adquirir objectes de la llar, decoració, personals, que us puguin ser d’utilitat o com a obsequi per a una altra persona.
Fent una aportació econòmica: qualsevol aportació serà benvinguda!

Agraïm anticipadament la vostra col·laboració! Ens veiem a Prats i Sansor!

La raó de ser de Provea és la protecció de les persones grans que es troben en situació de vulnerabilitat. El nostre objectiu és defensar els seus drets, procurar la màxima autonomia i vetllar pel seu benestar. Especialment, en aquells casos d'incapacitat on la Fundació exerceix de tutor legal de la persona.

Volem garantir la màxima qualitat de vida per a la gent gran i el dret a una vellesa digna.

concert solidari