La Fundació del Col·legi de Notaris de Catalunya s’adhereix al Manifest

El 16 d'octubre, la Fundació del Col·legi de Notaris de Catalunya va signar l'adhesió al Manifest per aturar el Maltractament a les Persones Grans.

La notaria Rocio Maestre Cavanna va signar com a Directora y representant de la Fundació, i el Sr. Jordi Muñoz, president d’EIMA i el Sr. Juan Carlos Giménez-Salinas, president de la Fundació Provea van signar com a representants de les entitats impulsores del manifest.
Agraïm la disponibilitat i implicació del Col·legi de Notaris per dur a terme els compromisos del document.

concert solidari
b-sides bcn