• Pren la millor decisió

Servei d'Informació i Assessorament
Informem  aquelles persones, institucions o altres organismes sobre les figures jurídiques de protecció de les persones grans que es troben en un procés neurodegeneratiu o en una possible situació d’incapacitació. Mirem de resoldre els dubtes, conflictes o altres problemàtiques associades que genera aquesta situació.

Oferim assessorament per:
  • Conèixer els tràmits a seguir per instar un procediment d’incapacitació, les fases del procediment i la documentació necessària.
  • Facilitar informació actualitzada sobre lleis i normatives afins, que puguin estar relacionades amb aspectes de l’atenció de la persona amb dependència, prestacions i serveis, fiscalitat, etc.
  • Apropar la naturalesa de les figures jurídiques de la incapacitació i les institucions tutelars, la figura de la guarda de fet, l’Autotutela, la figura de l’Assistent, … entre altres
  • Informem del Servei de Prevenció de l’Abús Econòmic a la Gent Gran i els instruments jurídics de protecció.
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros