IMPACTE DE LA COVID-19 EN ELS DRETS DE LES PERSONES GRANS

Conferència organitzada pel Moviment per aturar el maltractament i emmarcada en el Dia Mundial de la Presa de Consciència i el Maltractament vers les persones grans que se celebra el 15 de juny.

Conferència - Col·loqui 18 de Juny 2020 a les 17 h

Enguany, a causa de la crisi provocada pel coronavirus, no es podrà celebrar la II Jornada organitzada pel Moviment per aturar el maltractament a les persones grans, per aquest motiu s’ha programat una sessió telemàtica per parlar de l’impacte de la Covid-19 en els drets de les persones grans.

El passat 2 d’abril el moviment va publicar un manifest denunciant les situacions de maltractament i discriminació que han patit algunes persones grans durant aquests darrers mesos, que han de posat de relleu les mancances ja existents.

La Conferència-Col·loqui que tindrà lloc el pròxim 18 de juny a les 17 h, en format telemàtic, estarà conduïda per Joan Julibert, periodista compromès amb el moviment, i comptarà amb la participació de Francesc Torralba, filòsof, teòleg, pedagog i escriptor, Director de la Càtedra d’Ètica Ethos de la Universitat Ramon Llull, qui ens parlarà de la dignitat de les persones; seguidament intervindrà Mariona Bassa, periodista i directora del reportatge “Dins el coronavirus” del programa 30 minuts de TV3; i tancarà la roda de miniconferències Remei Soriano, Fiscal en cap de la Fiscalia de Terrassa, qui ens parlarà de la vulneració de drets. En acabar les exposicions dels ponents, hi haurà un torn de paraula.

concert solidari
b-sides bcn