Provea

Origen: amb visió de futur!!

Les prediccions diuen que el 2050 es duplicarà el percentatge de gent de més de 65 anys, i que les persones centenàries es multiplicaran gairebé per 20

La Fundació Provea es crea l'any 2003 per donar resposta a la desprotecció i indefensió a què sovint es troben immerses les persones grans.

L’impulsor del projecte va ser Juan Carlos Giménez-Salinas Colomer, advocat i fundador del bufet Giménez-Salinas. Sensibilitzat per la problemàtica que afecta algunes persones grans (soledat, pèrdua de capacitat cognitiva, limitacions físiques, abusos econòmics...) i, a causa de les constants consultes al llarg de la seva vida professional, va veure la necessitat de protegir-les. Va crear la Fundació amb la complicitat d’un grup de persones de diferents àmbits, sensibilitzades amb les persones grans, i amb la col·laboració de dues organitzacions, FIATC Assegurances i el Club Rotary Barcelona les Corts, amb la intenció de promoure mesures jurídiques de protecció.

Des dels seus inicis, el bufet d’Advocats Giménez-Salinas dona suport jurídic a la Fundació. Els canvis demogràfics experimentats en els darrers anys (augment de l'esperança de vida i disminució de la natalitat) han provocat un augment significatiu d'aquest col·lectiu que continuarà creixent els propers anys. Provegi neix amb visió de futur!