Fes-te voluntari, et necessitem!
Tens temps lliure i vols dedicar-lo a la Fundació? Contacta amb nosaltres i fes-te voluntari!

Pots dedicar el teu temps a fer companyia a una persona gran tutelada per PROVEA, involucrar-te en el Servei de Prevenció del l’Abús  Econòmic o donar suport en tasques administratives i de gestió en el despatx de la Fundació.

La Fundació disposa d'un Programa de Voluntariat estructurat en diferents línies, així com un Pla de Formació obligatori.

Omple el formulari adjunt i ens posarem en contacte amb tu.