Èxit del Concert solidari a Luz de Gas a favor de Provea

El Concert Benèfic B-Sides per a la Fundació Provea va ser tot un èxit!

Luz de Gas Barcelona es va omplir de música i solidaritat en una nit inoblidable on els B-Sides van oferir un concert únic. L’esdeveniment, que tenia com a objectiu donar suport a la tasca de la Fundació Provea a favor de la gent gran vulnerable, va aconseguir una assistència massiva i una gran resposta per part del públic.

Els assistents van gaudir d?una vetllada carregada d?emocions, on la música en viu es va convertir en el vehicle per unir-se al voltant d?una bona causa. A més de l’ambient festiu, l’esdeveniment va permetre sensibilitzar la comunitat sobre la importància de donar suport als persones grans en situació de vulnerabilitat.

Gràcies al compromís de tots els involucrats, des dels organitzadors fins als assistents, el Concert Benèfic B-Sides per a la Fundació Provea va aconseguir recaptar una suma significativa de fons que seran destinats a programes i projectes que beneficiïn directament les persones grans més necessitades.

Aquest esdeveniment demostra com la música pot ser una poderosa eina per generar impacte social i promoure el benestar dels que més ho necessiten. Una nit inoblidable en què la solidaritat i la música es van unir per fer la diferència!

concert solidari
b-sides bcn