Escalfant motors per la nova edició del Mercat d’oportunitats

Vine al Mercat Solidari d'Oportunitats que tindrà lloc els dies 13, 14 i 15 d'Agost en el local social de l'Ajuntament de Prats i Sansor (Plaça de la Font, s/n 25721 Prats i Sansor. Lleida).

Un any més estem completament dedicats a l’organització de la nova edició del mercat solidari, una font de finançament per a l’entitat i una manera de donar a conèixer la Fundació i la tasca que desenvolupa.

Els diners recaptats en el mercat, es dedicaran íntegrament al projecte de tuteles que la Fundació porta a terme des de l’any 2003, en què exerceix de tutor de persones grans incapacitades judicialment arran d’una malaltia neurodegenerativa.

Des de la Fundació agraïm a l’Ajuntament del municipi la cessió de les seves instal·lacions per poder dur a terme aquest esdeveniment.

Esperem que enguany sigui un èxit, tal com ha sigut en edicions anteriors. No hi podeu faltar!!

concert solidari
b-sides bcn