• El cor

de la nostra entitat

Vocació de servei a les persones grans
La solvència de PROVEA i la garantia de continuïtat i bon funcionament de la Fundació radica en el conjunt de persones que integren l’equip humà, que treballa dia rere dia per a poder oferir un servei de qualitat.

L’equip de PROVEA està format per un conjunt de professionals sensibilitzats amb la problemàtica de la gent gran i coneixedors de les diferents realitats que es donen en el sector, un equip avalat per la trajectòria personal i professional que radica en cadascun dels seus membres.
Equip tècnic
Posem a l’abast de les persones tutelades un equip interdisciplinari de treball integrat per un grup de professionals de l’àmbit social, empresarial, econòmic i jurídic que vetlla pel benestar de la gent gran adquirint el rol de substituts o complement de la família.

President
  • Juan Carlos Giménez-Salinas Colomer