Empreses compromeses
"No hi ha empreses d'èxit en societats fracassades"

Creiem que la Responsabilitat Social Empresarial juga un paper  rellevant a l’hora de sumar esforços amb entitats sense ànim de lucre com la nostra. Treballem per compartir i aportar valor social a les empreses  que s’identifiquen amb els nostres valors i volen contribuir al sosteniment de la nostra tasca social.

Us convidem a col·laborar i comprometre-us amb PROVEA donant suport a l’acció directe que desenvolupem, i a les iniciatives en pro de la defensa dels drets de la gent gran, que no poden seguir essent els grans oblidats.

Hi ha moltes maneres de col·laborar amb nosaltres:

• Finançar algun dels projectes que desenvolupem
  • Patrocinar activitats de difusió i sensibilització
  • Promoure accions des de l’empresa per captar fons  (cedir un percentatge de les vendes d’una campanya concreta, organitzar algun acte a benefici de PROVEA,…)
  • Difondre la nostra labor a les publicacions corporatives per donar visibilitat al nostre projecte.
  • Voluntariat corporatiu, promou el canvi social i millora la comunicació treballador-empresa.
  • Programa de Teaming
  • Donatius econòmics, fer sòcia a l’empresa
  • Donatius en espècie
Què obté l’empresa?
  • Una oportunitat de millora·
  • Reforça el prestigi de l’empresa alineant-se amb els valors i la missió de l’entitat
  • Major presència i visibilitat com a empresa col·laboradora de PROVEA
  • Motivació i fidelització dels grups d’interès: treballadors, proveïdors, clients, accionistes. Compartir valors i millorar la comunicació.
  • Diferenciació de la marca respecte d’altres organitzacions del sector
  • Beneficis fiscals. Desgravació del 35% de l’aportació en l’Impost de Societats.
  • Reconeixement social
PROVEA et necessita!