Dinar de Nadal

Com cada any, hem celebrat el Nadal compartint un dinar amb algunes de les persones que tenim al nostre càrrec. Una jornada alegre, emotiva i amb algunes sorpreses, organitzada amb molt d'afecte.

Enguany els Reis s'han avançat

L’equip de la Fundació Provea hem celebrat l’inici del Nadal i l’arribada anticipada dels Reis Mags juntament amb algunes de les persones grans que tutelem. La trobada ha tingut lloc a un dels restaurants de la terrassa del centre comercial Les Arenes de Barcelona, des d’on hem pogut gaudir de les fantàstiques vistes de la ciutat.

Hem compartit el dinar, converses i complicitats en un entorn agradable. L’expressió de felicitat de la Margarita en rebre el seu pastís d’aniversari, les llàgrimes d’emoció de la Pepita en obrir el seu regal, els petons inacabables de la Consuelo, l’alegria innata del Vicenç… Hem gaudit de moments inoblidables!

concert solidari
b-sides bcn