Conveni de col·laboració amb el GRUP PENSIUM
El treball en xarxa amb entitats que comparteixen missió i valors, una línia estratègica prioritària a la Fundació.
Recentment hem signat un conveni de col·laboració amb el Grup Pensium, dut a terme pels representants d'ambdues entitats, Miquel Perdiguer Andrés, CEO de Pensium i Juan Carlos Giménez-Salinas, President de la Fundació Provea.

El Grup Pensium integra un Programa que té com a objectiu facilitar a la gent gran, amb necessitat o interès a ingressar en una residència assistida de la seva elecció, el finançament necessari que els permeti completar els ingressos de la seva pensió i fer front als costos de la residència, mantenint sempre la propietat de l'habitatge, sense hipoteques ni avals; i el Servei Pensium TeGuia, que té per objecte la gestió d'una plataforma tecnològica i de serveis que proporcioni la informació i els mitjans tècnics i operatius que permeti facilitar informació i serveis relacionats amb la dependència als usuaris d’entitats interessades.

La Fundació Provea oferirà als usuaris que ho puguin necessitar el Programa Pensium, a l'hora que Pensium, donarà a conèixer els Programes de Prevenció i Protecció Integral per a persones grans de Provea.

A Provea entenem les col·laboracions amb altres entitats com una línia estratègica prioritària per a la resolució de les necessitats de les persones grans. Entenem que treballar des d'un enfocament col·laboratiu és indispensable per avançar a la nostra missió i ampliar l'impacte de la tasca que realitzem, i això només es pot dur a terme si es construeixen relacions de confiança amb organitzacions amb les quals comparteixes valors.

Seguim treballant per la defensa i la protecció dels drets de les persones grans, cercant tots aquells recursos que poden garantir el benestar i millorar la qualitat de vida en el procés d'envelliment.