Concert Solidari a benefici de PROVEA

Per sisè any consecutiu, el Club Rotary Les Corts organitza un concert a benefici de la Fundació PROVEA. Enguany podrem gaudir de la música amb Lluís Coloma Quartet & Blas Picón.

L’acte tindrà lloc el 17 de maig a les 20.30 h a l’Hotel El Palace de Barcelona, patrocinador de l’esdeveniment (Gran Via de les Corts Catalanes, 668).

Us esperem per compartir una bona estona gaudint del concert i el posterior còctel. Si voleu allargar la vetllada, us podeu quedar a sopar en el restaurant de l’hotel (45 €).

Si no podeu assistir però us agradaria col·laborar amb la Fundació podeu fer la vostra aportació comprant una entrada Fila 0.

Fins ben aviat!

concert solidari