Concert Solidari a benefici de PROVEA

Per sisè any consecutiu, el Club Rotary Les Corts organitza un concert a benefici de la Fundació PROVEA. Enguany podrem gaudir de la música amb Lluís Coloma Quartet & Blas Picón.

L’acte tindrà lloc el 17 de maig a les 20.30 h a l’Hotel El Palace de Barcelona, patrocinador de l’esdeveniment (Gran Via de les Corts Catalanes, 668).

Us esperem per compartir una bona estona gaudint del concert i el posterior còctel. Si voleu allargar la vetllada, us podeu quedar a sopar en el restaurant de l’hotel (45 €).

Si no podeu assistir però us agradaria col·laborar amb la Fundació podeu fer la vostra aportació comprant una entrada Fila 0.

Fins ben aviat!

La raó de ser de Provea és la protecció de les persones grans que es troben en situació de vulnerabilitat. El nostre objectiu és defensar els seus drets, procurar la màxima autonomia i vetllar pel seu benestar. Especialment, en aquells casos d'incapacitat on la Fundació exerceix de tutor legal de la persona.

Volem garantir la màxima qualitat de vida per a la gent gran i el dret a una vellesa digna.

concert solidari