Concert al Palau de la Música a favor de la Fundació Provea
El concert del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman tindrà lloc el pròxim 10 de novembre a les 21 h al Palau de la Música de Barcelona.
Del 18 d’octubre al 23 de novembre es presenta una nova edició del festival Músiques Sensibles. Un festival que vincula cultura i música amb compromís i responsabilitat social.  Un projecte on la sensibilitat és el denominador comú de tots els agents que hi intervenen. Un festival necessari i diferent per la conjunció d’artistes de gran nivell, unes entitats molt compromeses i imprescindibles, i un espai excepcional, Palau de la Música Catalana – Petit Palau.

El concert a favor de la Fundació Provea del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman tindrà lloc el pròxim 10 de novembre a les 21 h al Palau de la Música - Petit Palau de Barcelona.

Roger Mas encarna com ningú el prototip del cantautor: agermanar música i poesia, autoria i interpretació, però també novetat i tradició. Ho ha demostrat a cada disc, reinventant-se en trobador incipient, crooner de cobla, artista tel·lúric, bluesman rutilant, estrella del pop, rapsode profund o un doll de veu fonda. Tots encarnats en els temes, estils i grups més diversos. Poeta entre músics i músic entre poetes, ara, amb una veu en plena maduresa, se’ns endú de viatge al Parnàs, al jardí dels poetes, on insisteix en emocionar-nos amb les veus dels altres i músiques noves. Complerts els vint anys del seu primer disc, ens presenta el seu darrer treball Parnàs. Al disc i als concerts de la gira hi trobem noves cançons, adaptacions de cançons tradicionals o antigues i poemes musicats d’autors tan diversos com Amadeu Vidal i Bonafont, Toni Gol i Roca, Miquel Martí i Pol, Joan Maragall, Salvador Espriu, Eulària Anzizu…

Joe Dolman és un músic de 21 anys, de Leamington Sp, Inglaterra. Lloat per les seves lletres rellevants i les emocionants presentacions en viu, ha aconseguit captar  l’atenció del públic. Amb 2 EP llançats de forma independent ha aconseguit situar-se al top 10 al Regne Unit i a les llistes d’iTunes d’EUA, Dolman ha anat creixent amb els seus directes. La seva primera aparició en un gran escenari va ser a Hyde Park l’any 2014, des d’aleshores ha presentat el seu directe no tan sols al Regne Unit, sinó també a altres països, incloent-hi la seva actuació al  festival  Reeperbahn d’Hamburg i gires a Amèrica.  La seva música és molt apreciada pels  fans de Passenger, Lewis Watson, Gavis James i Damien Rice. L’artista actuarà per primera vegada a Barcelona dins del festival Músiques Sensibles. Una ocasió única per descobrir un artista amb un gran talent.

Pots comprar les entrades clicant aquí

T'esperem!!
La teva ajuda, per petita que sembli contribuirà a que PROVEA pugui seguir duent a terme la seva tasca. És gràcies a moltes persones que voluntàriament fan una donació a la Fundació, que podem oferir un servei de qualitat per protegir i vetllar per les persones grans.
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros