• Una forma d'assegurar

un futur millor

Servei d'Autotutela
Què és?

Qualsevol persona en ple ús de les seves facultats pot designar davant notari la persona/es que vol que exerceixi de tutor si un dia és declarat incapaç.

L’autotutela regula qui volem que vetlli  per nosaltres si arriba aquest moment i, igualment, qui no volem que ho faci sota cap circumstància. Podem concretar com volem que s’exerceixi la tutela segons els nostres desitjos i preferències, assegurant que es cumpleixi la nostra voluntat i evitant conflictes familiars que puguin sorgir durant el procediment judicial i/o el càrrec tutelar. Aquest document es formalitza davant de notari.

La Fundació s’ofereix com a tutor d’aquelles persones que ho desitgin, ja sigui perquè no tenen cap familiar proper, o malgrat tenir-ne, no se’n pot fer càrrec.

Preveure el futur és una manera d’assegurar-nos un futur millor.

El servei inclou:

-          Assistència i assessorament a aquelles persones que decideixen formalitzar el document públic d’autotutela i subscriure un contracte privat amb la Fundació en el que s’estableixen les directrius de com es desitja que s’exerceixi el càrrec.

-          Signatura del document davant de notari, i seguiment periòdic (contacte telefònic o  presencial) en funció de la casuística de cada persona.