Conveni de col·laboració amb la Fundació AGBAR

La Fundació AGBAR col·labora amb el projecte de tuteles, donant suport al treball diari que realitzem per protegir i defensar els drets de les persones grans.

La Fundació PROVEA com a institució tutelar supleix les facultats d’enteniment i decisió de les persones tutelades perquè puguin exercir tots els seus drets i obligacions.

Quan parlem de la tutela d’una persona gran, parlem del control i suport en tota la seva esfera personal i patrimonial, és a dir, en tots els aspectes bàsics i diaris de la vida d’una persona per tal d’assegurar el seu benestar emocional, social, sanitari, assistencial i jurídic amb independència dels recursos econòmics de què disposin.

Tutelar és acompanyar. Tutelar és protegir. Tutelar és donar suport. Tutelar és decidir…

Gràcies a la col·laboració d’empreses com la Fundació AGBAR, podem garantir la qualitat del servei que oferim, humà, de proximitat i centrat en la persona.

La raó de ser de Provea és la protecció de les persones grans que es troben en situació de vulnerabilitat. El nostre objectiu és defensar els seus drets, procurar la màxima autonomia i vetllar pel seu benestar. Especialment, en aquells casos d'incapacitat on la Fundació exerceix de tutor legal de la persona.

Volem garantir la màxima qualitat de vida per a la gent gran i el dret a una vellesa digna.