Conveni de col·laboració amb la Fundació AGBAR

La Fundació AGBAR col·labora amb el projecte de tuteles, donant suport al treball diari que realitzem per protegir i defensar els drets de les persones grans.

La Fundació PROVEA com a institució tutelar supleix les facultats d’enteniment i decisió de les persones tutelades perquè puguin exercir tots els seus drets i obligacions.

Quan parlem de la tutela d’una persona gran, parlem del control i suport en tota la seva esfera personal i patrimonial, és a dir, en tots els aspectes bàsics i diaris de la vida d’una persona per tal d’assegurar el seu benestar emocional, social, sanitari, assistencial i jurídic amb independència dels recursos econòmics de què disposin.

Tutelar és acompanyar. Tutelar és protegir. Tutelar és donar suport. Tutelar és decidir…

Gràcies a la col·laboració d’empreses com la Fundació AGBAR, podem garantir la qualitat del servei que oferim, humà, de proximitat i centrat en la persona.