Festival Músiques Sensibles al Palau de la Música Catalana

Un plaer pels sentits escoltar les veus del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman.

El concert es va iniciar amb la interpretació de Joe Dolman, la sensible maduresa d’una veu jove.
Té una capacitat innata per a la composició de cançons que sedueixen. Omple l’escenari amb la seva veu captivadora només en companyia de la seva guitarra acústica. Ens va robar el cor amb la seva cançó Close to home, parla de la duresa de les malaties mentals com la demència senil i l’alzheimer, malalties que formen part del dia a dia de la nostra Fundació.
Desitgem que aconsegueixi el seu somni de forjar-se una carrera sòlida dins la industria musical, ens quedem amb el seu nom!

El vespre va continuar amb la interpretació de Roger Mas, cantautor que, entre poetes se sent músic i entre músics, poeta.Ens va presentar el seu darrer disc, Parnàs, on ens convida a entrar al jardí dels poetes, al seu Parnàs particular. El nou treball del solsoní fa renéixer poemes de Joan Maragall, Miquel Martí i Pol, Mercè Anzizu , i de poetes contemporanis com Amadeu Vidal i Bonafont i Toni Gol i Roca. Poesia i música, cada frase i cada mot adquireixen una nova dimensió; enriqueix els poemes i les cançons amb la cadència, els deixos i les modulacions d’una veu excepcional i d’una música precisa, elegant i plena detalls encisadors; Xavier Guitó amb el piano i el sintetitzador, Arcadi Marcet amb el contrabaix i la gran novetat de Míriam Encinas, que amb la dilruba, la viella i les flautes atorga un toc de sonoritat molt particular.
Vam passejar-nos pel jardí dels poetes, bressolats per una música preciosa, d’una aparent senzillesa, però carregada de matisos i polsims d’una finor extrema.

Músiques sensibles per a persones sensibles!