• “M’agradaria que algú tingués cura de mi i m’acompanyés en el procés de fer-me gran”
    Fundació Provea
  • "Voldria que la gent del meu entorn no hagués de canviar les seves vides"
    Fundació Provea
  • "Vull prendre les decisions adequades per garantir-me una vellesa digna"
    COL·LABORA
    Fes un donatiu
    La teva ajuda, per petita que sembli, contribuirà a fer que PROVEA pugui seguir duent a terme la seva tasca.

És gràcies a moltes persones que voluntàriament fan una donació a la Fundació, que podem oferir un servei de qualitat vers les persones grans i vetllar pels seus drets i obligacions.
  • NOTÍCIES
      Conveni de col·laboració amb el GRUP PENSIUM
      El treball en xarxa amb entitats que comparteixen missió i valors, una línia estratègica prioritària a la Fundació.
      Declaració del Parlament de Catalunya
      03.07.2020 Declaració Institucional contra el maltractament a les persones grans
      El Parlament de Catalunya manifesta l'absolut rebuig al maltractament a les persones grans i vol fer pública la voluntat de treballar per erradicar lo mitjançant la prevenció, la sensibilització i les accions enfront el maltractament.
      IMPACTE DE LA COVID-19 EN ELS DRETS DE LES PERSONES GRANS
      Conferència - Col·loqui 18 de Juny 2020 a les 17 h
      Conferència organitzada pel Moviment per aturar el maltractament i emmarcada en el Dia Mundial de la Presa de Consciència i el Maltractament vers les persones grans que se celebra el 15 de juny.
      Recursos legals de protecció de les persones grans
      10 de Juny 2020. Webinar gratuït
      Sessió formativa sobre les figures jurídiques de prevenció i protecció específiques per a persones grans emmarcat en el Programa de Prevenció Integral de la Fundació Provea. La promoció d'aquests recursos legals és un dels objectius del programa.
      Denunciem la discriminació vers les persones grans
      Publicació d'un Manifest
      L’actual crisi provocada per la COVID-19, que afecta a tota la ciutadania, deixa constància, una vegada més, del maltractament que pateixen les persones grans. Una discriminació o edatisme, i un abandonament que té especial impacte entre les persones grans més vulnerables, amb discapacitat, dependència i  que no tenen xarxa familiar ni social o no en poden disposar donada l’alarmant situació actual.
      Declaració Institucional a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esport
      Ajuntament de Barcelona
      Aquest matí hem estat presents a la Comissió de Drets Socials, Cultura i Esports de l'Ajuntament de Barcelona, on s'ha llegit una Declaració Institucional de suport a les accions promogudes pel Moviment per aturar el maltractament a les persones grans.
      I Jornada del Moviment per aturar el maltractament a les persones grans
      Més de 70 entitats de Catalunya s’uneixen per formar el Moviment
      En el marc del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament a les Persones Grans que se celebra el 15 de Juny, entitats d’arreu de Catalunya ens presentem com a Moviment sota el lema “El bon tracte ens fa grans”.
      Pròximament tindrà lloc la I Jornada sobre maltractament
      El 14 de juny es celebrarà la primera Jornada de les entitats adherides al Manifest per aturar el maltractament a les persones grans. L'acte tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona
      Anem sumant adhesions!
      Ja som 64 les entitats que donem suport al Manifest per aturar el maltractament a les persones grans
      S'inicien els grups de treball específics
      S'ha convocat a les entitats adherides al Manifest per aturar el maltractament a les persones grans a formar part dels grups de treball específics per desenvolupar i definir l'estratègia per assolir els objectius exposats en el document.