• “M’agradaria que algú tingués cura de mi i m’acompanyés en el procés de fer-me gran”
    Fundació Provea
  • "Voldria que la gent del meu entorn no hagués de canviar les seves vides"
    Fundació Provea
  • "Vull prendre les decisions adequades per garantir-me una vellesa digna"
    COL·LABORA
    Fes un donatiu
    La teva ajuda, per petita que sembli, contribuirà a fer que PROVEA pugui seguir duent a terme la seva tasca.

És gràcies a moltes persones que voluntàriament fan una donació a la Fundació, que podem oferir un servei de qualitat vers les persones grans i vetllar pels seus drets i obligacions.
  • NOTÍCIES
      Festival Músiques Sensibles al Palau de la Música Catalana
      Un plaer pels sentits escoltar les veus del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman.
      Concert al Palau de la Música a favor de la Fundació Provea
      El concert del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman tindrà lloc el pròxim 10 de novembre a les 21 h al Palau de la Música de Barcelona.
      Trobada d'entitats adherides al Manifest per aturar el maltractament
      El 18 d'octubre, al Palau Macaya de Barcelona, va tenir lloc la trobada d'entitats a la qual estaven convocades les 58 organitzacions adherides al manifest.
      La Fundació del Col·legi de Notaris de Catalunya s'adhereix al Manifest
      El 16 d'octubre, la Fundació del Col·legi de Notaris de Catalunya va signar l'adhesió al Manifest per aturar el Maltractament a les Persones Grans.
      Entitats adherides al Manifest
      Ja som 58 les entitats vinculades a les persones grans que ens hem adherit al Manifest. El procés d'adhesió continua obert... #elsGransMaltractats  #elsGransOblidats
      Presentació del Manifest per aturar el Maltractament a les Persones Grans
      La nostra entitat, Fundació PROVEA, juntament amb EIMA, Fundació Roure, Fundació FiraGran, FATEC, Amics de la Gent Gran i Fundació Pasqual Maragall hem impulsat un manifest al qual ens hem adherit més de 40 entitats de l'àmbit de la Gent Gran per comunicar el nostre absolut rebuig al maltractament a les persones grans. Volem denunciar i donar visibilitat a la situació i volem fer pública la nostra voluntat de treballar conjuntament per erradicar-ho.
      Estrenem nova pàgina Web
      Benvinguts a la nostra nova imatge!

Durant aquests primers mesos de l'any hem estat treballant per a modernitzar-nos i adaptar-nos a la nova actualitat. El resultat és el que podeu veure.

Esperem que us agradi!
      Concert Solidari a benefici de PROVEA
      Per sisè any consecutiu, el Club Rotary Les Corts organitza un concert a benefici de la Fundació PROVEA. Enguany podrem gaudir de la música amb Lluís Coloma Quartet & Blas Picón.
      Nou Servei de Prevenció de l'Abús Econòmic a la gent Gran
      Ens plau anunciar-vos que hem posat en marxa aquest nou servei per tal de prevenir l'abús econòmic que pateixen les persones grans, un dels maltractaments més freqüents.
      Per a sol·licitar informació sobre el programa de Prevenció o concertar una primera trobada amb la Fundació, pots contactar directament amb la coordinadora del servei, Pilar Vilaseca:
      pilar.fundacioprovea@gmail.com
      Escalfant motors per la nova edició del Mercat d'oportunitats
      Vine al Mercat Solidari d'Oportunitats que tindrà lloc els dies 13, 14 i 15 d'Agost en el local social de l'Ajuntament de Prats i Sansor (Plaça de la Font, s/n  25721 Prats i Sansor. Lleida).
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros