• “M’agradaria que algú tingués cura de mi i m’acompanyés en el procés de fer-me gran”
    Fundació Provea
  • "Voldria que la gent del meu entorn no hagués de canviar les seves vides"
    Fundació Provea
  • "Vull prendre les decisions adequades per garantir-me una vellesa digna"
    COL·LABORA
    Fes un donatiu
    La teva ajuda, per petita que sembli, contribuirà a fer que PROVEA pugui seguir duent a terme la seva tasca.

És gràcies a moltes persones que voluntàriament fan una donació a la Fundació, que podem oferir un servei de qualitat vers les persones grans i vetllar pels seus drets i obligacions.
  • NOTÍCIES
      I Jornada del Moviment per aturar el maltractament a les persones grans
      Més de 70 entitats de Catalunya s’uneixen per formar el Moviment
      En el marc del Dia Mundial de la Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament a les Persones Grans que se celebra el 15 de Juny, entitats d’arreu de Catalunya ens presentem com a Moviment sota el lema “El bon tracte ens fa grans”.
      Pròximament tindrà lloc la I Jornada sobre maltractament
      El 14 de juny es celebrarà la primera Jornada de les entitats adherides al Manifest per aturar el maltractament a les persones grans. L'acte tindrà lloc al Palau Macaya de Barcelona
      Anem sumant adhesions!
      Ja som 64 les entitats que donem suport al Manifest per aturar el maltractament a les persones grans
      S'inicien els grups de treball específics
      S'ha convocat a les entitats adherides al Manifest per aturar el maltractament a les persones grans a formar part dels grups de treball específics per desenvolupar i definir l'estratègia per assolir els objectius exposats en el document.
      Dinar de Nadal
      Enguany els Reis s'han avançat
      Com cada any, hem celebrat el Nadal compartint un dinar amb algunes de les persones que tenim al nostre càrrec. Una jornada alegre, emotiva i amb algunes sorpreses, organitzada amb molt d'afecte.
      Conveni de col·laboració amb la Fundació AGBAR
      La Fundació AGBAR col·labora amb el projecte de tuteles, donant suport al treball diari que realitzem per protegir i defensar els drets de les persones grans.
      Festival Músiques Sensibles al Palau de la Música Catalana
      Un plaer pels sentits escoltar les veus del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman.
      Concert al Palau de la Música a favor de la Fundació Provea
      El concert del cantautor Roger Mas i el jove músic Joe Dolman tindrà lloc el pròxim 10 de novembre a les 21 h al Palau de la Música de Barcelona.
      Trobada d'entitats adherides al Manifest per aturar el maltractament
      El 18 d'octubre, al Palau Macaya de Barcelona, va tenir lloc la trobada d'entitats a la qual estaven convocades les 58 organitzacions adherides al manifest.
      La Fundació del Col·legi de Notaris de Catalunya s'adhereix al Manifest
      El 16 d'octubre, la Fundació del Col·legi de Notaris de Catalunya va signar l'adhesió al Manifest per aturar el Maltractament a les Persones Grans.