• “M’agradaria que algú tingués cura de mi i m’acompanyés en el procés de fer-me gran”
    Fundació Provea
  • "Voldria que la gent del meu entorn no hagués de canviar les seves vides"
    Fundació Provea
  • "Vull prendre les decisions adequades per garantir-me una vellesa digna"
    COL·LABORA
    Fes un donatiu
    La teva ajuda, per petita que sembli, contribuirà a fer que PROVEA pugui seguir duent a terme la seva tasca.

És gràcies a moltes persones que voluntàriament fan una donació a la Fundació, que podem oferir un servei de qualitat vers les persones grans i vetllar pels seus drets i obligacions.
  • NOTÍCIES
      Entitats adherides al Manifest
      Ja som 47 les entitats vinculades a les persones grans que ens hem adherit al Manifest. El procés d'adhesió continua obert... #elsGransMaltractats  #elsGransOblidats
      Presentació del Manifest per aturar el Maltractament a les Persones Grans
      La nostra entitat, Fundació PROVEA, juntament amb EIMA, Fundació Roure, Fundació FiraGran, FATEC, Amics de la Gent Gran i Fundació Pasqual Maragall hem impulsat un manifest al qual ens hem adherit més de 40 entitats de l'àmbit de la Gent Gran per comunicar el nostre absolut rebuig al maltractament a les persones grans. Volem denunciar i donar visibilitat a la situació i volem fer pública la nostra voluntat de treballar conjuntament per erradicar-ho.
      Estrenem nova pàgina Web
      Benvinguts a la nostra nova imatge!

Durant aquests primers mesos de l'any hem estat treballant per a modernitzar-nos i adaptar-nos a la nova actualitat. El resultat és el que podeu veure.

Esperem que us agradi!
      Concert Solidari a benefici de PROVEA
      Per sisè any consecutiu, el Club Rotary Les Corts organitza un concert a benefici de la Fundació PROVEA. Enguany podrem gaudir de la música amb Lluís Coloma Quartet & Blas Picón.
      Nou Servei de Prevenció de l'Abús Econòmic a la gent Gran
      Ens plau anunciar-vos que hem posat en marxa aquest nou servei per tal de prevenir l'abús econòmic que pateixen les persones grans, un dels maltractaments més freqüents.
      Per a sol·licitar informació sobre el programa de Prevenció o concertar una primera trobada amb la Fundació, pots contactar directament amb la coordinadora del servei, Pilar Vilaseca:
      pilar.fundacioprovea@gmail.com
      Escalfant motors per la nova edició del Mercat d'oportunitats
      Vine al Mercat Solidari d'Oportunitats que tindrà lloc els dies 13, 14 i 15 d'Agost en el local social de l'Ajuntament de Prats i Sansor (Plaça de la Font, s/n  25721 Prats i Sansor. Lleida).
  • Generalitat de Catalunya - Departament de Benestar Social i Família
  • FIATC MF Seguros